آموزش
شیوه نامه طراحی سوال : برای دریافت فایل، اینجا را کلیک نمائید.
راهنمای استفاده از سامانه گلستان
|
|
|
|
راهنمای استفاده از گزارشها | |
|
تقویم آموزشی
مالی
از اساتید محترم درخواست می گردد در هنگام تکمیل قراردادهای حق التدریس خود تمامی اطلاعات خواسته شده از جمله شماره حساب، شماره بیمه و ... را بدقت ثبت نمایند.
امور کلاسها
مدارک لازم جهت تکمیل پرونده اساتید عبارتست از: 1- رزومه 2- کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی پایان خدمت،کپی مدارک تحصیلی 3- کپی گذراندن امتحان جامع (ویژه دانشجویان دکتری) 4- فرم تکمیل شده گزینش 5- یک قطعه عکس 4*3 6- سوابق تدریس
برای ارتباط با امور کلاسها با شماره مستقیم 02832234608 و یا شماره های دانشگاه داخلی 232 آقای غلامی تماس بگیرید.
بخشنامه های مهم
با توجه به بخشنامه شماره 4/51894 مورخ 95/5/18، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(نسبت به اعلام و ثبت نمرات به موقع امتحانات) با توجه به دستورالعمل اقدام نمائید. برای مشاهده دستورالعمل اینجا را کلیک نمائید.
امتحانات
قابل توجه اساتید محترم:
بدینوسیله به اطلاع کلیه اساتید گرامی میرساند ابلاغیه امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 آماده شده ودراموراساتید می باشد ،لذا خواهشمند است به اموراساتید مراجعه وابلاغیه خود راتحویل بگیرید.
استاد ارجمند:
احتراما" ضمن تشکر از زحمات جنابعالی در طول نیمسال تحصیلی اخیر خواهشمند است در موارد ذیل با آموزش همکاری لازم را مبذول فرمایید :
الف ) طریقه تحویل برگه سوالات
- برگه سوالات راحداکثر تا تاریخ ابلاغ شده به مدیر آموزش آقای زاهدپور تحویل نمایید .
- حتما سوالات خود را تایپ شده و یا با خودکار مشکی و در صفحات تقدیم شده درج نمایید .
- طرح سوال تستی جز برای دروس زبان انگلیسی ممنوع می باشد .
- حضور جنابعالی هنگام امتحان دروس مربوطه، به عنوان جلسه آخر تدریس منظور خواهد شد.
- ازارسال سوالات امتحانی از طریق email و یا فکس خودداری کرده و در صورت بروز چنین موردی امتحان درس مربوطه برگزار نشده و مسئولیت عواقب احتمالی نیز بعهده خود استاد محترم می باشد .
ب ) طریقه تحویل اوراق امتحانی:
- اوراق امتحانی پس از اتمام وقت امتحان مربوطه طبق فرم مخصوص که همزمان تکمیل خواهد شد از سوی مسئول مخزن تحویل شده و از استاد درس پس از شمارش دقیق اوراق امضاء اخذ خواهد شد و آموزش در قبال مفقود شدن اوراق مسئولیتی نخواهد داشت .
ج ) نحوه اعلان نمره:
- پس از دریافت برگه های امتحانی لازم است که استاد حداکثر طی 7روز نمرات را از طریق سایت به اطلاع دانشجویان برساند و پس از دریافت و جوابگویی به تقاضای تجدید نظر ، لیست اصلی نمرات را بدون خدشه تکمیل و بهمراه اوراق امتحانی تا 10روزپس ازتاریخ امتحان تحویل آموزش نماید . لازم به ذکر است پس از تحویل لیست نمرات و پاکت برگه های امتحانی هیچگونه تغییر در نمره یا بررسی اوراق پذیرفته نخواهد شد. مجددا"تاکید می گردد که زمان اعلان نمره و پاسخگویی به اعتراضات دانشجویان تا 7 روز پس از تاریخ امتحان درس مربوطه بوده و پس از این تاریخ به هیچ عنوان تغییر نمره دانشجویان امکانپذیر نمی باشد .
- استاد محترم باید پس از اعلام نمره حتما اعتراضات دانشجویان را بررسی و نسبت به پاسخگویی به این اعتراضات (رد یا قبول) اقدام نماید.
- در صورت مثبت بودن جواب اعتراض دانشجو ، استاد محترم باید هم در لیست داده شده و هم در لیست موجود در سایت نمره جدید را ثبت نماید .
- در صورتیکه پس از زمان مقرر (10 روز پس ار تاریخ امتحان) استاد بخواهد نمره دانشجو را تغییر دهد باید موضوع را کتبا با ذکر دلیل موجه به آموزش اعلام نماید تا در شورای آموزشی در ارتباط با آن تصمیم گیری صورت پذیرد .
- لیست نمرات باید بدون قلم خوردگی و به موقع عودت داده شود و تاخیر در این امر موجب اختلال در اموراداری و ثبت نام و واحدگیری دانشجویان جهت نیمسال بعدی خواهد شد .
- درصورت مغایرت نام دانشجویان لیست با تعداد برگه های امتحانی (کم یا زیاد بودن نام ها در لیست) لازم است که لیست مربوطه بدون تغییری از سوی استاد به آموزش تحویل گردد تا پس از بررسی علت ، لیست صحیح در اختیار ایشان قرارگیرد. (لازم به ذکر است استاد به هیچ وجه نباید نام دانشجویی را درذیل لیست اضافه نماید)
- باتوجه به حفظ مسائل امنیتی در اسرع وقت نسبت به تعویض رمز ورود به سایت دانشگاه به آدرس (kar.ac.ir/qazvin) اقدام لازم را به عمل آورید .
- درصورت فراموش نمودن ویا نداشتن رمز عبور به سامانه گلستان به مدیر آموزش (آقای زاهدپور) ویا مسئول اموراساتید(آقای غلامی)مراجعه نمایید.
- برای ثبت نمرات پس از ورود به سامانه گلستان از مسیر آموزش –استاد وسپس ثبت وتایید نمره دانشجویان (ویژه استاد) اقدام نمایید.
- پرداخت به موقع حق التدریس اساتید محترم منوط به اعلام به موقع نمرات و تحویل لیست و اوراق امتحانی به آموزش می باشد .
قبلا از مساعدت جنابعالی تشکر و قدردانی می گردد.